torstai 18. helmikuuta 2010

Vai kuuluuko mun teeskennellä?

Hiukset. Mikä ihana-KAMALA asia. Välillä jokainen on tosi ylpeä hiuksistaan, välillä jokaista harmittaa se oma pehko, kun se ei näytä samalta kuin julkkisten. Ainakin omilla hiuksillani tuntuu olevan aivan oma tahto!! Kääntyvät mihin suuntaan haluavat, ihana sama taivuttiko niitä vai ei. Mutta nykyään kaikki on minulle astetta helpompaa, takut ratkaisivat ongelmani! Toki näidenkin kanssa tulee välillä kyllästymistä ja tunne, että ihan sama, leikkaan ne samantien pois. Tähän mennessa kyllä paras vaihtoehto minulle. :) Tykkään < 3



Noniin, elikä viimeisestä värjäyksestä on kulunut... Ihan kauhean kauan. Kuten huomata saattaa, juurikasvua on tajuttoman paljon! Ja kaiken lisäksi se näyttää ihan harmaalta - HERRANJUMALA HARMAALTA! Eli aika värjätä takut. Mä ostan yleensä aina varastoon värejä, eli jos käydään vaikka virossa, niin sieltä saa jotain värejä aika paljon halvemmalla kuin täältä, niin sitten nappaan sieltä useamman purkin mukaan ja sitten kun tahtoo alkaa värjätä, niin ei tarvitse siitä värin hankkimisesta stressata. Nytkin kaapista löytyy kolme väripakettia, joista yksi on shokkiväri, jota en juuri nyt kaipaa. Tähän asti olen aina värjännyt mahdollisimman kirkkaan punaisella värillä, viimeksi ostin sitten vaihteeksi vähän tummempaa väriä. Garnierin 100% color (556 - Mahogany). Aion käyttää vain yhden paketin, sillä tarkoitus olisi värjätä vain tuo juurikasvu pois, sitten joku toinen päivä hoidetaan itse takkuja parempaan väriin..


Ensin piti ottaa helmet pois. :p Noista varmaan puolet on kullan huoneessa yöpöydällä. :D Aina aamusin saa sängystä niitä keräillä. Mutta joo, mulla jäi silloin kun laitoin noi jatkot päähän, niin kaksi tollaista jättikokoista puuhelmeä päähän. Ei niitä enää sanut pois, kun noi latvat oli hirveän paksut! xD Nyt isiltä apua pummin ja se naksautti ne helmet rikki jollain pihdeillä. :) Haha! Kauheat ongelmat, varmaan ihan jokatytön ongelmat.. "Iskä eti jotkut pihdit millä saa noi helmet pois mun päästä!" :---------------d



Mut joo, mä hankin eka mun jo aikaisemmin sotkeman pyyhkeen kaapista ja jonku huonomman t-paidan ja sit mä rupesin värjäilee. Toi väri oli siitä aika huono, et se tarvi erillisen purkin mihin se sekoitetaan - ei mul oikein ole mitään tollasia purkkeja mis vois sekoitella värejä! :D Mut selvisin kuitenkin. Värjäsin tyven ja sit jäi vähän väriä nii laitoin kaikkein vaaleimman oransseihin takkuihin lisää väriä. Sit siivosin jälkeni ja istuin hetken koneella ja sit pesee takut puhtaaks. Näihin vaan aina jää vähän väriä ja se paljastuu vasta sit kun niiden latvoista tipahtelee muutamia tippoja jotka on ihan punaisia! Värjätyt hiukset tuoksuu ihanalta! < 3


Hiustenkuivaajaa sen verran kehiin, ettei punaista väriä tipu paidalle ja joka paikkaan. Ja varmuuden vuoksi nuttura, että loput tippuvat värit jää hiuksiin eikä lattialle ja paidalle. :p Sitten kun ovat tarpeeksi kuivuneet hiukset auki ja saavat kuivua loppuun. :) Ja tadaa, harmahtava juurikasvu on poissa! Uuh! < 3 Mut joku päivä pitää tökkiä irtokarvat kuriin ja sitten pitäis värjätä noita vaaleita takkuja sekä mustat niskatakut pitäis värjätä mustalla. Ne oon värjänny koko aikana vaan kahdesti - silloin kun niistä tuli mustat sekä sitten yhden kerran uusinta värjäys. :D Okei, ne on aika huonolla tolalla..


Negatiiviset tunteet on kai pakko piilottaa,
epävarmuutta ei saa näyttää, se voi vahingoittaa.
Musiikki soi niin kovaa,
että pakko ois huutaa.
Kaikki mitä tämän jälkeen sattuu, hävettää aamulla.

Voinko puhua suoraan?
Vai kuuluuko mun teeskennellä?
Sanoa, että on hauskaa,
vaikka kaikki menee päin persettä.

Ja jos ihan totta puhutaan,
en jaksais puhuu ollenkaan.
Mua etukäteen jo kaduttaa.
Miksi hänkin on täällä?

Lasken kymmeneen, ei auta,
jatkan tuhanteen.
Mä vannon vastuuni nimeen
ja sotken sen merkityksineen.


Irina - Miksi hänikn on täällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti