lauantai 20. helmikuuta 2010

If I ever start to think straight.

Hello!
Mun pitäis olla pakkaamassa. Nimittäin me ollaan lähdössä huomenna Leville! Jee! En oo ikinä lasketellut (true!) joten vähän jänskättää. En mä lentämistä pelkää, eikä mua silleen muuten jännitä. Mut luulen, että oon aika huono laskettelee. Oon huono tollaisissa asioissa.. Sen sijaan oon hyvä kattoo Greyn Anatomiaa. Loistava sarja! Tykkään tosi kovasti. Ja sitä oonki tässä lähipäivinä aika paljon katsellut, kun ulkonakin on niin kylmä, ettei tee mieli edes käväistä ulkona! Hih! Yritän ottaa reissusta kuvia, en vaan ole vielä päättänyt, että otanko oman kamerani mukaan. Se on aina oma asiansa raahata sitä mukana ja huolehtia siitä - jostain syystä mulla on aina kauhea pelko kamerani puolesta joka paikassa. Ehkä se johtuu siitä, että se on tosi mukava ja mahtava kamera. Lisäksi myin vanhan kamerani sekä skootterini, jotta sain rahat tähän kameraan. Harmittaisi VALTAVASTI jos se jostain syystä hajoaisi. ;__;


No enivei, mä lupaan yrittää jollain tavalla jotain kuvia saada reissusta (lupaan siis lähinnä itselleni, jotta tuohon päivitettyyn valokuva-albumiini on jotain lisättävää :)) sekä yrittää oikeasti lasketella, tai siis perehtyä ja opiskella. Eihän sitä koskaan tiedä, josko siitä vaikka innostuisi! Lähden siis avoimin mielin matkaan.



Okei. Koska oon ollut ihan liikaa sisällä, mulla on paljon kaikkia random kuvia. On ollut aikaa kuvata kaikenlaista turhaa, joskus tulossa suuri läjä _omia_kuvia_ - jep. Välillä on tylsää. Olisi toki paljon kivempaa kuvata jotakuta toista, kun sitten pääsisi oikeasti kuvaamaan, toi on ihan huijausta ottaa itsestään kuvia. Ei se ole niin hauskaa! Harmi vaan, ettei tästä lähistöltä löydy ketään kaveria, joka olisi innokas poseeraamaan kameralleni.. :(

Ja niin, oon palkinnut itseäni (ei, en tiedä mistä!) ostamalla itselleni jotain mukavia asioita. Eli, kun käytiin ystävänpäivänä Kampissa, ostin Cybershopista laukkuuni kaverin nimeltä Reino. Ostin samaisesta kaupasta myös lävistyskoru roinaa. Lisäksi löysin Spirit Storesta puuhelmet, jotka oli pakko saada! Ja jostain syystä innostuin ostamaan Paramoren "Riot!" levyn. :)




No sir, well I don't wanna be the blame, not anymore.
It's your turn, so take a seat we're settling the final score.
And why do you lie to her, so much?

I can't decide
You have made it harder just to go on
And why, all the possibilities well I was wrong

That's what you get when you let your heart win, whoa.
That's what you get when you let your heart win, whoa.
I drowned out all my sense with the sound of its beating.
And that's what you get when you let your heart win, whoa.

I wonder, how am I supposed to feel when you're not here.
'Cause I burned every bridge I ever built when you were here.
I still try holding onto silly things, I never learn.
Oh why, all the possibilities I'm sure you've heard.


Paramore - That's what you get

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti