keskiviikko 17. helmikuuta 2010

But girl, tonight you look so pretty.

Heido!
Mä mietin tossa äsken miksi mä blogaan. Kaikki suositut blogit on jostain muodista ja niissä on ihmeellisiä vinkkejä miten jotkut tavalliset voivat olla glamour ja muodikkaita ja kauniita ja kaikkea. Mä blogaan vaan jostain mitä oon tehnyt, koska musta on mukavaa kirjoittaa. En kuitenkaan osaa kirjoittaa niin hyvin, että voisin kirjoittaa runoja, tai kertoa syvällisiä asioita, joita päässäni liikkuu. (vai liikkuuko niitä ylipäänsä, sillä en ole kauhean syvällinen ???) Mun mielestä blogaus voi ihan hyvin olla tekstiä jonkun tavallisesta elämästä ja siitä mitä on tehnyt, eikä välttämättä päivän asu (kertaa kolme, koska blogaan!) hienoja kuvia kengistäni (joita on miljoona ja jotka maksaa miljoonia, ja tietenkin ne on niitä merkkikenkiä!), vinkkejä hiusten laittoon. Kaikkia how-to oppaita kynsien lakkaamiseen, hiusten kihartamiseen yms. Mä en tapaa lakata kynsiäni. Mä en kiharra hiuksiani. Mulla on luonnolliset kynnet ja takut roikkuu päässä. Musta on kiva lukea postauksia, joissa on kuvia, eikä pelkkää tekstiä, mä pitkästyn. Varsinkin pitkistä teksteistä, ilman kuvia. Sen lisäksi mä tykkään valokuvata, joten tungen jokaiseen postaukseen mahdollisimman monta liittyvää kuvaa. Ja koska tykkään kuunnella musiikkia, jokainen poistaus pitää sisällään jonkin biisin.

Musta on muutenkin typerää kun on hirveästi muoti blogeja, joilla sitten on miljoona seuraajaa. Kaikilla samanlaiset tyylit, samantyylisiä hiuksia, kynsiä, kenkiä, takkeja, housuja. Joku bongaa jotain kivaa kaupasta, postaa siitä muotiblogiinsa ja kaikki seuraajat juoksevat kirkuen kauppaan ostamaan samanlaisia. Mä tykkään enemmän kierrellä kirppiksiä ja löytää sieltä jotain hauskaa, jotain mikä sopii_minulle_ ja josta pidän, jollaista ei ole kaikilla!


Blogilistallani on toki blogeja, joissa joka toinen postaus on how-to opas, joissa on joka päivän asusta miljoona samanlaista kuvaa, joiden kommentit pursuavat "Mäkin ostin tollaisen!" - kommenteista sekä blogeja joissa mietitään syvällisesti elämän tarkoitusta, jollei yleisesti niin ainakin omaa tarkoitusta. Mä oon vaan tavallinen tyttö, joka ei osaa opastaa muita, kun ei osaa itsekään selvitä kaikesta. Ja mä aion jatkaa tätä kirjoittamista, vaikkei kukaan tätä blogia lukisikaan. Hah.

Mutta asiaan, oon ollut nyt tosi luova ja vääntänyt päähäni kummallisia kampauksia. :D Tässä yhtenä päivänä oli tällainen mummonuttura, johon sitten ulos lähtiessäni liitin sellaisen kunnon mummohuivin. :D Ei toi pääse ihan oikeuksiinsa noissa kuvissa, kun se oli hirveän korkea, letti joka käänsin pääni päälle. :D Pitäisi tässä värjätä nämä, kun tuota juurikasvua rupeaa olemaan aika paljon :p Olen joo aika laiska sitä laittamaan useasti kuntoon, kun peseminen on niin raskasta näiden kanssa :D Muutenkin pitäis ostaa uusi huovutusneula, kun vanhat ovat hajonneet, ja kyllä - mä tykkään aina välillä näille vähän huovutusneulaa näyttää. Vaikka moni sitä haukkuukin ja on sitä mieltä, että takut tippuu päästä jos sillä pistelee menemään, mutta minäpä sitä käytän, saan ainakin jotain ryhtiä näihin! Ekojen takkujen kanssa mulla alkoi kirjaimellisesti tippua takut päästä, mutta silloin en mitään huovutusneulaa käyttänyt, en tiennyt edes sellaisen olemassaolosta. Kun rupeaa olemaan kauheasti irtohiusta, niin sitten neulaa kehiin. :)


Täten seuraava postaukseni olkoon takuistani, jotka värjään. Taidan mennä tästä heti, tuli sellainen innostus värjätä nämä, nyt vihdoinkin! Sekä tietysti työstää tota suoraa juurikasvua. :)

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame

Hey there Delilah
You be good and don't you miss me
Two more years and you'll be done with school
And I'll be making history like I do
You'll know it's all because of you
We can do whatever we want to
Hey there Delilah here's to you
This one's for you

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me.


Baseballs - Hey There Delilah (ja kaikki muutkin versiot! <3)

Ps. Oltiin tänään kahdentunnin tanssiharkoissa ja oli kivaa! Tansittiin Fuskua, joka oli tarpeeksi helppo meille ja se olikin sitten eka tanssi joka sujui meiltä tosi kivasti ja silleen normaalinnäköisesti! Jes! Ehkä me osataan jotain tanssia sittenkin! Opekin jäi katselemaan meitä ja pahoitteli kun oli vaan jäätynyt tuijottamaan meitä :D Kun me vähän liioiteltiin kaikki pyörähdykset ja silleen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti