tiistai 1. joulukuuta 2009

Kun en pääse millään en unen makuun.

Väsymystervehdys!
Huh. Mä olen tosiaan nukkunut viime aikoina tosi huonosti. Viime yönä sitten nukuin oikein kunnolla, aamullakin nukuin 2,5h sen jälkeen, kun olin jo käynyt vessassa ja ajattelin, että eihän mua enää väsytä - voin noustas. Sitten nousin ja olikin mennyt 2,5h vessakäynnistä! Ihmeellistä!
Mutta joo, äsken tuli taitajien ennakkotehtävät. Yyh, ne ei oo yhtään sellaisia kuin ajattelin että ne olis. Ihan erilaisia tehtäviä, kuin mitkä mielestäni suoraan liittyvät verkkosivuihin. Okei, liittyyhän noikin, mutta meillä oli ihan eri nimelläkin kurssit, joilla käsiteltiin asioita, joita noissa ennakkotehtävissä on. :c

Yritän tässä saada noista jotain tolkkua ja tarkoitus olisi myös alkaa katsella leffaa. Eilen illalla katsoin ton Choken, mutta se oli musta aika huono. Se oli vaan sellainen tavallaan huvittava (seksiaddikteja jotka panee takahuoneessa samalla kun ovat seksiaddiktien kokouksessa yms.) mutta jotenkin tosi tylsä samalla. En oikein ollut varma jaksanko katsoa sitä loppuun asti. Mutta onneksi katsoin, sillä lopussa oli kiva yllätys. ;)

Mutta tästä poistun katsomaan Cadillac Recordsia, jonka suhteen odotukset onkin aika korkeat! ;)

Ei aina pysty nukkumaan, ei unen maailmaan hukkumaan
Noustava hakemaan on juotavaa, leporutiineissa suotavaa
Puolenyön maissa merkkei kaaoksen, koko päivänä pystynyt keskittymään en
Nyt saan yhden jos toisenkin aatoksen, miten pystyn piristyyn keskel kaamoksen
Jos en saa mä unta silloin aika uneksiin, ideoita muistiin lyijyl paan paperiin
Vain unessa mä saan elää suurii unelmii, siis älä herätä karhuu kesken talviunii

Raappana - Kun uni ei tuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti