maanantai 21. joulukuuta 2009

Joulupukkii joulupukki!!

Hii-o-hoi!
Joulu on jo ovella.. Hitsi. Onneksi joululahjat on jo hankittu, mutta tänävuonna on enemmän ongelmia lahjojen antamisen kanssa. :D Taitaa parikin lahjaa jäädä välipäiville! :p

Ja tosiaan, olen omaakin joululahjaani päässyt testailemaan, elikä tilasin tuossa jokin aika sitten tuollaisen 35% hampaiden valkaisusetin. :) Joo, en mä ensin sitä meinannut tilata, mutta sitten uskaltauduin ja tilasin! Ja ohjeessa sanotaan, että 10-20 yhteenlasketun käyttötunnin jälkeen saavutetaan paras lopputulos. Tuossa eilen ja tänään kokeilin tuota ihmeseosta, ja kasvain, huomaan jo nyt hampaideni vaalentuneen! Valkaisen ensin ylähampaat, jotta näen paremmin tuloksen kun voi verrata noihin alahampaisiin. En edes tajuu, miten mulla on noin keltaiset hampaat, kun en tupakoi enkä juo kahvia. Onhan niitä toki muitakin asioita joista hampaat kellastuu, mutta mulla on kyllä aina ollut tosi keltaiset hampaat. Jotenkin sellainen kellertävä tuo hammasluun väri. :P Olen aina inhonnut keltaisia hampaitani, ja nyt taidan päästä siitä eroon! JEE! Oikeesti, todella mukavaa. Ja tosiaan, olen nyt käyttänyt yhteensä 1,5 tuntia valkaisulastoja, ja vielä AINAKIN 9,5h jäljellä parhaisiin tuloksiin ja huh!

Eli siis voisin ihan pienesti vielä kertoa tosta käytöstä, jos jotakuta kiinnostaa. Elikä tuossa paketissa tuli tuollaiset hammasmuotit/lastat mukana. Ne kastetaan kuumaan veteen muutamiksi sekunneiksi ja sitten ne asetetaan suuhun. Sitten imetään liika vesi pois sieltä välistä ja painetaan kielellä sitä lastaan hampaita vasten. Sitten kun se jäähtyy, se muovi jää hampaiden muotoon ja siten noita lastoja on helppo pitää. :) Sitten aina ennen käyttöä pitää harjata hampaat ja sitten laitetaan vähän sitä tahnaa tuohon hammaslastaan ja laitetaan se suuhun. :D Sitten vaan odotellaan se aika joka aiotaan sitä pitää suussa ja lopuksi se tietty pestään ja volá! Ja tosiaan aluksi pitää pitää vähemmän aikaa ja pikkuhiljaa voi pitää pidempään, että hampaat tottuu siihen. :) Ihanaa, odotan valtavalla innolla että hampaat on oikeasti vaaleat!! <3<3 Okei, toi on tavallaan aika pinnallista, mutta mua harmittaa aina kun tiedän, että mun hampaat on kauhean keltaiset. :< Kai sitä saa välillä olla vähän pinnallinen.. :D

Niin ja oon tässä vähän piirrellytkin. :) Sen kunniaksi viimeyön yksi tekele näytille:


Joulupukkii joulupukkii parta poikki, silmä puhki, käyppä tänne, painu hiiteen ennenku mä lasken viiteen. Yksi kaksi, kolme neljä, neljäpuoli, pukki kuoli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti