perjantai 20. elokuuta 2010

Viisautta haettu, vastuuta paettu - myös, sitä kutsutaan työks.

Heipati hei.
Mä oon pitänyt aikamoisen tauon - huomaamattani! :---d Nyt mä lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon. :f Enks mä tee niin aina?


Mulla on _välivuosi_. Se tarkoittaa, että mä valmistuin, mutta missasin (tahallani tai tahattomasti) kevään haut ja kappas - välivuosi edessä. En olis jaksanut millään jatkaa opiskelua. 13 vuotta koulua takana. Tää on hyvä väli pysähtyä ja vähän miettiä. Kuulostella ja kelailla. Toisaalta mä olen ollut ahkera ja keksinyt jo mihin haen. En aio sitä kelailla, päätin sen ja niin teen. Mutta sen sijaan, yritän keretä elämään tulevan vuoden aikana. Tosi outoa kyllä, kun ei ollutkaan koulua jota odottaa elokuussa. Siihen on jo niin tottunut. Mut sellaista se on. Kaikki on kasvatettu siihen ja liian tottuneita miettimään asiaa!


Okei, mä oon ehkä hieman tylsistynyt tällä hetkellä. Oon yksin kotona ja mietin, miksi ihmeessä en oo nukkumassa. Oikeesti.


Niinpä muokkaan pari kivaa kuvaa. Jotain väriä ja päivitystä blogiin. Mitä merkitystä tälläkin on? Ei oikeesti _mitään_. Vaikka omaa mieltähän se piristää. Tai on piristävinään.. Mutta seuraavalla kerralla postaan kesäkuvia - niitä parhaita! <3 Lisäksi aion tehdä pienen kertauksen takkujeni kehityksestä. <3

Haluisit olla vaan
Mut se ei oo mahollist
Raadat ku koira
Koska se on pakollist
On se niin raadollist
Mut tulee sanomist
Jos et oo vaan niinku muut.


Solonen - Rehellinen rikollinen

4 kommenttia:

  1. Siistit loksit, ihana blogi ja UPEA musiikkimaku (Asa, Heikki Kuula, Solonen jne.)! BIG UP! :) Harvoin löytää bloggareita, joilla näin samanlainen musiikkimaku ja meininki, ku meikäläisellä.

    VastaaPoista
  2. Hihi, kiva kuulla! Musta tuntuu aina, että kukaan mun kavereista ei tykkää just samoista kuin mä. Toisaalta nyt viimeaikoina meidän kaveripiiri on alkanut kuunnella aikalailla samaa musiikkia, eli nuo soi. :) Kuula, Solonen (+ tietty Kossu K) <3

    VastaaPoista
  3. Ja Ritarikuntaki vielä! Huhuh!

    VastaaPoista