maanantai 30. elokuuta 2010

Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeään!

Vielä ehtii kirjoitella elokuun puolella. Eiks se sit ole niin, että kesä on ohi? Oih ja voih, mä en kyllä tahtoisi, että kesä loppuu. :( Muutenkin meni aivan liian nopeasti. Kuten jo sanoinkin aiemmin; tuntui, etten mitään tehnyt, mutta silti aika meni todella nopsaan!

Siksi, päätin ensi kesää ajatellen alkaa listata asioita, joita aion ensi kesänä tehdä:
1) Käyn lintsillä. En edes muista, milloin viimeksi olen sen tehnyt!
2) Aion käydä myös Korkesaaressa. Myöskin tästä on vain lapsuusmuistot.
3) Piknik Suomenlinnassa. <3
4) Aion valvoa koko yön.
5) Haluan telttailla..
6) ..sekä myös nähdä auringonnousun sekä -laskun.
7) Haluan uida _meressä_.
8) Haluan tehdä kukkaseppeleen,
9) ja kerätä metsämansikoita ja vadelmia.

Tässä nyt on jotain, mitä äkkiseltään tuli mieleen. Aion pitää pöytälaatikossa listaa, jonne voin sitten lisäillä kaikkea mitä mieleen tulee. :)

Loppuun pari kivaa kuvaa viime kesältä.




Anna mulle maa ja taivas
Tarviin kaiken, saan sen, aamen
Baksit kassaan
Anna mulle kaikki rakkaudesta kultaan
Nälkä mul vaan syödes kasvaa

Tää on kaunista, menee hyvi
Te ette vaa tunne tätä siellä.


Leijonamieli & SP - Anna mulle

4 kommenttia:

  1. voi Kesä! se meni (taas) ihan liian nopeasti ja vaihtuu syksyks ihan huomaamatta. mutta kesälupaukset- ja kuvat on kivoja!

    VastaaPoista
  2. Joo kauhean haikea fiilis, kun miettii, että on taas syksy ja kesä takana. :/

    VastaaPoista
  3. Juu kannattaa käydä joskus Pielisellä katsomassa auringonlaskua - elämäni kauneimmat olen sielä nähnyt. Hyvin monena viime kesänä. <3 Siellä vaan jotenkin on aina hyvin kaunista.

    VastaaPoista