lauantai 23. tammikuuta 2010

Vanhoja piirrustuksia.

Moiks!
Rupesin vääntelee näitä värejä ja muutenkin asettelua, nii poistin siinä sit vahingossa viime postauksen. :D Mutta onneks se ei ollut mikään kuvapostaus. :D Hihi!

Mutta niin, nyt puolestaan ajattelin laittaa kuvia vanhoista piirrustuksistani. Ja nää tosiaan on sit muutamia vuosia vanhoja piirrustuksia! Eivätkä läheskään kaikki mitään upeita taideteoksia. Mutta ainakin niistä taitaa saada kuvan piirtämistyylistäni :) Niin ja anteeksi kuvanlaatu, otin nämä kuvat kamerallani, en skannannut. Enkä edes tullut ottaneeksi noita pois muoveista. Anteeksi!! Ja voisin vaikkapa kirjustella jokaisesta piirrustuksesta jotain, sanansen tai pari. :) Jotkut näistä rupeaa hieman naurattamaan, mutta tosiaan olen näitä parhaita valinnut tähän, ihan ettei tarvitse kokea hirveää nöyryytystä. Kaikkien piirtämistä aloittelevien mielenterveyden takia on sanottava, että mulla on yhtä "onnistunutta" piirrosta kohden ainakin 5 pieleen mennyttä piirrosta tuolla pöytälaatikossa.


Tämä heppanen on mun ensimmäinen kunnon maalaus. Vesiväreillä sen väkersin. En ikinä kuviksentunneillakaan suostunut maalaamaan, en vaan osaa. :D Mutta toi oli ensimmäinen, ja mielestäni ihan onnistunut. :D Vaikka onhan siinä monta vikaakin, mutta eniten silmään pistää toi aidan varjo, joka on ihan vino :D

Tuo kirahvi on tässä maalaus innossa maalattuja teoksia, mielestäni tosi söpö. En osaa sanoa, miksi olen jättänyt noi korvat noin vaaleiksi, mutta.. Eikä tuota vaaleaa viivaa ole tuossa, se johtuu tuosta muovista!

Hmm. Tämä oli sitten tätä maalaus intoani jatkava työ, näitä maalauksia nyt löytyy parikin. Tästä tykkäsin heti tekovaiheesta asti hirveän paljon. Nyt on mennyt jonkin aikaa, etten ole tätä nähnyt, mutta muistanut, että se oli upea maalaus. MUTTA - ei se näköjään ihan niin hieno ollutkaan kuin muistin! :D

Tää puolestaan on ensimmäisiä mun tiikeri piirroksia. Innostuin vaan niin paljon piirtämään näitä. < 3 Vieläkin! Aina olen pitänyt tiikereitä jotenkin tajuttoman kauniina eläiminä, mutta tossa vaiheessa aloin vasta uskaltamaan piirtämään niitä! :)

Ja sama teema jatkuu. Tämä on liiduilla piirretty. Nenästä tuli hirveä, mutta muuten tyksin tästä.


Hahah :D Tää nyt on näitä viime vuoden puolella piirrettyjä. Mulla oli joskus ennen heppakautta sellainen kausi, että piirtelin kovasti naisia, pukeissa ja alastomia. Nyt tää kausi taitaa olla tullut takaisin, sillä heppoja en osaa enää ollenkaan piirtää :D

Ja toi oikean puoleinen sitten onkin joku 2005 vuonna piirretty. Eli sitä ensimmäistä naiskautta. ;)


Vasen piirros on joku hieno omakuva vuodelta 2006. :) Joo, vähän vammanen :D En mä oikeasti ollut tai ole nytkään tuollainen..

Oikeanpuoleinen on tosiaan vanhimpia piirroksia, joihin olen edelleenkin tyytyväinen. Se on muutenkin tosi söpö, eikä siinä ole oikeastaan mikään pielessä! :D Ja kyllä - toi on jostain mun kouluvihkosta. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti