maanantai 23. marraskuuta 2009

Löydän nurmikosta kuluneet peuran jäljet.

Hihii!
Olen tässä kovasti innostunut taas piirtämisestä. Monen monituista töherryksistä täyttynyttä paperia on vallannut mun kirjoituspöydän "piirretyt paperit" -laatikon! Huih! Se on tosi mukavaa, mutta toisaalta välillä ärsyttää, kun on aikaa piirtää, mutta ei vaan yksinkertaisesti innosta piirtää. Ja sitten toisinaan kädet syyhyten tekee mieli uppoutua johonkin biisiin ja piirrellä jotain ihanuuksia, silloin useimmiten en ole kotona, tai sitten odottelen kultaa töistä, eikä aikaa juurikaan ole. Puhuttiin, että kun tuntuu ettei tee yhtää mitään, mitään ei saa aikaan, mutta silti tahtoisi tehdä kaikkea eikä ikinä ole aikaa! Se on kummallista, miten voi samaan aikaan olla kiireinen ja kädet täynnä töitä, mutta silti olla niin tekemättä mitään!

Sain onneksi jotain aikaan kuluneella viikolla, vaikka sairastelinkin. Hiukset sain värjättyä, mutta en jaksanut enää niitä sen värjäyksen jälkeen alkaa korjailla. :p Harottavat nyt vähän miten sattuu, mutta ei se mitään. Nenäkorukin tosiaan on jo aikaa sitten ilmestynyt nenääni, siitä taisinkin jotain jo joskus mainita. Sain tilattua uusia koruja ja nyt ihana tähti koristaa nenääni. <3
Joululahjoja olen miettinyt ja vähän stressannutkin joulua. Uuh. Mulla ei ole mitään hajua missä ja miten joulu tulee vietettyä, mutta toisaalta oman kullan kanssa aion olla, sekä käydä haudalla. Hmm. Muuta varmaa ei vielä ole, mutta eiköhän sekin sitten aikanaan järjesty. :) Turha sitä on stressata mitään, mistä ei oikein voi tehdä suunitelmiakaan!

Joo ja mun piirrustustyyli nyt on mitä on. :D Sarjakuvamaista ja paljon värejä, moniselitteisiä tuherruksia tuskin teen, lähinnä tuollaisia tarkalleen viilattuja ja väritettyjä kuvia. Hmm. Pitäköön kuka pitää. Tykkään paljon värittää, se on paras osa kun piirtää jotain kuvaa. Kuvan suunnitteluvaiheessa jo mietin, kuinka pääsen lopussa värittämään kuvaa! :D Voisin joku kerta laittaa jotain tosi vanhoja piirrustuksia tänne. Ja jotain vanhoja maalauksia. Ne on myös tollaisia sarjakuvamaisia, mutta jotkut oli muistaakseni ihan ok. Joskus kun innostuin maalaamaan. Ikinä yläasteen aikana en suostunut maalaamaan, tai ainakaan yrittämään kunnolla. Sittemmin kiinnostus heräsi, kuten nytkin. Pitäisi vaan saada inspis ja aikaa, niin voisi harjoitella! Hmm.. Voisin tästä kohta poistuakin piirtämään.. mm.. Etenkin toi tän postauksen biisi mua kiehtoo, sen tahtoisin piirtää..

Niin ja tänään kiinnitettiin koulussa meidän hienoja avoimien ovien päivän julisteita! Iih, niistä tuli niin kivoja! Viimeksi painon jälkeen niistä tuli kauheita, hirveän värisiä pikselimössöjä. :c Nyt tehtiin oikein vartavasten sellaisia suoraviivaisia ja -värisiä julisteita, joiden painon kanssa ei niin pahasti voisi kusta. Joten, lopputuloksena erittäin kivoja julisteita! Tykkään! <3 Suunnittelin ne aika pitkälti itse, ja olen tosi tyytyväinen. <3

Mä näin susta unta, peuran hahmossa tulit mua hakemaan.
Sanoit tulvan tulevan, pyysit mua kanssasi pakenemaan.
Mä näin susta unta, peuran hahmossa tulit mua hakemaan.
Mä en kyennyt vastaamaan.
(Vesi tuli, vei kaiken mukanaan)

Don Huonot - Kaunis painajainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti